Лінія 2021 Triumph Bonneville: перший погляд

18.12.2020
Переглядів: 7

Історично склалося так, що естетичні зміни в Bonneville, як правило, були незначними, щоб зберегти його елементарний вид. Наприклад, коли система уприскування палива нарешті досягла Бонневілл, Triumph доклала всіх зусиль, щоб мотоцикли виглядали так, ніби на них все ще були карбюратори.

 Занадто сильно змініть Бонневиль, і він зникне, як міраж, в солончаках.

Bonneville також зникає, якщо він не відповідає стандартам викидів EURO 5, що було основною рушійною силою останнього оновлення Modern Classics. Поки компанія Triumph внесла деякі зміни і поліпшення, давайте поглянемо на Bonneville T120, T120 Black, T100, Street Twin (і Street Twin Limited), Speedmaster і Bobber. 

Короткий опис дизайну нової лінійки Bonneville від Triumph говорить: «Завжди доставляти кращі Бонвіль сьогоднішнього дня» і «давати фанатам то, що вони хочуть [одночасно представляючи] наступне покоління ікону мотоциклів». 

Лінія Triumph Bonneville
До Bonnevilles скоро приєднаються деякі оновлені скремблери, так що слідкуйте за оновленнями. Фотографія Труімфа.

Велика частина робіт була виконана в моторному відділенні. Коли більшість виробників працюють над відповідністю стандарту викидів, як пояснив Triumph, вони зазвичай додають вагу за допомогою більшої кількості обладнання для викидів або знижують потужність, змінюючи налаштування, можливо, скорочуючи зміщення, щоб допомогти з доданим вагою або м'якшою налаштуванням. Triumph відкинув ці підходи і пообіцяв досягти своїх цілей щодо викидів, збільшити потужність і зменшити вагу для наступного покоління Bonnevilles.

Triumph Bonnevllle T120
В 2021 році T120 став трохи різкіше і трохи світліше. Фотографія Triumph.

Це стало можливим завдяки зменшенню ваги колінчастого вала, кожухів двигуна, зчеплення і балансирних валів. Більш легка обертається маса робить двигун більш живим, стверджує Triumph, хоча велика частина двигуна фактично використовується в попередній версії. Вони також додали систему вторинного упорскування повітря для більш чистого опіку. Інтервали обслуговування цих двигунів становлять кожні 10 000 миль.

Калібри Bonneville T120
Новий годинник для Bonneville. Фото тріумфу.

Bonneville T120 і T120 Чорний

Bonneville T120 (12 050 доларів США), за словами Triumph, знаходиться в центрі лінійки Bonneville. Хоча загальний силует не змінився, ці внутрішні зміни двигуна повинні зробити мотоцикл більш стрімким до оборотів. Вони також «додали легкості» з новими алюмінієвими колісними дисками, так що в цілому T120 схуд на 15 фунтів в порівнянні з попередньою моделлю.

Bonneville T120
T120 Black приглушує яскраву роботу Бонні. Фото тріумфу.

Інші важливі новини включають круїз-контроль, супорти Brembo, нові режими їзди, слідкування за відпрацьованими газами і прекрасні хромовані значки на баках. Манометри і раніше представляють собою суміш аналогового і базового ЖК-дисплея, хоча нові циферблати з тривимірним зображенням - приємний штрих. 

Тріумф Бонневиль T120
Якщо нова модель вам дуже схожа на стару, Triumph, ймовірно, вважатиме нову модель вдалою. Фото тріумфу.

Bonneville T100

Bonneville T100 (10 500 доларів США) - більш легкий і доступний брат T120. Знову ж таки, загальний зовнішній вигляд - саме те, що ви очікуєте від лінійки Bonneville, але поліпшення під поверхнею набагато цікавіше до 2021 року. T100 набрав близько 10 кінських сил, всього 65 при 7400 об / хв.

Вулиця Твін
До 2021 року Т100 трохи підросте. Фото Тріумфу.

Крутний момент до 48 фунт-футів при 3750 оборотах на хвилину. (Для європейців доступний комплект A2 для використання з ліцензією для учнів.) Вилка додатково поліпшена картриджами для поліпшення реакції. Тут також з'являється нова гальмівна система Brembo. Додайте до цього зниження ваги на 9 фунтів, і T100 стане більш привабливим байком, ніж будь-коли.

Вулиця Твін
Street Twin користується успіхом у продажах Triumph з моменту його появи на ринку. Фото тріумфу.

Обмежена серія Street Twin і Street Twin Gold Line

Street Twin (9400 доларів США) - найбільш продавана сучасна класика (з 2015 року було продано понад 30 000 автомобілів!), І до того ж у нього найнижча ціна. Збіг? Думаю ні. Завдяки двигуну HT 900 куб.см, низькому сидіння і потужності, еквівалентної T100, Street Twin залишається найбільш доступною сучасною класикою в лінійці двомісних автомобілів. Triumph прикрасив його новими колесами, поліпшеним сидінням і злегка переробленим кузовом. Чи залишиться Street Twin настільки ж популярним зараз, коли на сцені з'явився Trident?

Тріумф Стріт Твін Голд
Шкода, що цей стиль «золото на чорному» обмежений всього 1000 екземплярами. Фото тріумфу.

Також є новий Gold Line Special Edition ($ TBA), прикрашений стильним чорним і розписаним вручну золотом. Він отримує логотип спадщини, сертифікат справжності і підпис художника, тираж обмежений 1000 примірників по всьому світу. Це схоже на продовження лінійки Triumph Factory Custom, навіть якщо вона не має відповідного бренду.

Тріумф Бонневиль Speedmaster
Speedmaster залишається практичною альтернативою Bobber. Фото тріумфу.

Bonneville Speedmaster

Speedmaster (13 150 доларів) повертається в 2021 році без втрати потужності або крутного моменту двигуна 1200HT, який він розділяє з Bobber. Він отримав нову стильну світлодіодну фару з ДГЗ, щоб модернізувати її зовнішній вигляд. ДГЗ приглушені для моделей для США, але, по крайней мере, ми його отримуємо.

Speedmaster також може похвалитися 47-міліметрової виделкою для картриджів від Showa, більш зручним сидінням, швидкознімним пасажирським сидінням і новими приладами, які ми бачили на T120 вище. Хоча я підозрюю, що Speedmaster продовжить служити недооціненою альтернативою Круізер в 2021 році, ці оновлення повинні допомогти йому вистояти на тлі конкурентів.

2 021 Тріумф Бонневиль боббер
Bobber був доопрацьований з урахуванням відгуків клієнтів. Очевидно, є велика любов до товстих колесам. Фото тріумфу.

Бонневиль боббер

Triumph запропонував два варіанти Bobber, коли вони вперше представили його кілька років тому: базова модель з великим переднім колесом і Bobber Black з його особливою обробкою, поліпшеними деталями і товстим 16-дюймовим переднім колесом. Triumph швидко усвідомив, що покупцям дійсно подобається стиль Bobber Black, і у них були цифри продажів, що підтверджують це. Ось чому лінійка Bobber була об'єднана в єдину модель 2021 року, що найбільше схожа на поліпшену Bobber Black.

Тріумф боббер
Bobber і Bobber Black були об'єднані в один мотоцикл. Фото тріумфу.

Новий Bobber (13 150 доларів США) оснащений дводисковою гальмівною системою Brembo, 3,2-галон баком, виделкою Showa і популярними передніми шинами у вигляді балонних шин. Висота сидіння складає 27,2 дюйма для справжнього відчуття від їзди на боббер (регулюється вгору і вниз, також доступні додаткові елементи управління вперед). Bobber також має режими їзди по дорозі / дощу, ABS / перемикається слідкування за відпрацьованими газами та зчеплення з підсилювачем крутного моменту.

Аксесуари та загальний напрямок

На весь модельний ряд входить 320 аксесуарів, на які надається така ж дворічна гарантія, що і на велосипеди. Triumph виявив, що вражаючі 86 відсотків їх клієнтів модифікують або переробляють свої мотоцикли відповідно до свого індивідуального стилю. У той час як Bonneville завжди був чимось на зразок чистого аркуша, рівні настройки, доступні сьогодні, змусили б нашого подорожує у часі наїзника спливати слиною. Triumph навіть пропонує конфигуратор на своєму веб-сайті, щоб фахівці з налаштування могли бачити, що є для їх велосипедів і як будуть виглядати аксесуари.

З 2001 року було продано 367 000 Bonnevilles, тому майбутнє «оригінального британського супербайка» і однією з кращих модульних платформ в галузі виглядає безхмарним. Також з'являться нові новини для лінійки Modern Classics; шукайте оновлені Scrambler 1200 XC / XE і Street Scrambler, які будуть представлені в квітні. Однак байки, представлені в цій статті, з'являться у дилерів цієї весни: Street Twin, Bobber, Speedmaster і Bonneville T100 в березні, T120 і T120 Black в травні, а також Street Twin Gold Line Limited Edition в червні.

Інші новини
  • Перший погляд на Indian Chief Li ne 2021 року
    02.03.2021

    Значок "Головний", безумовно, міцний. Він з'явився в 1922 році і за довгі роки завоював повагу безлічі гонщиків, в тому числі мого діда. Вождь зник після Другої світової війни і вимер разом з Індією в 1953 році. Звичайно...

  • Kawasaki KLR650 2022 року: перший погляд
    11.01.2021

    Я знав, что якась версія цієї історії колись попала на мій стіл, и я очікував Написати Щось на зразок цього: «Новий KLR - це абсолютно новий прігодніцькій мотоцикл від Kawasaki, обладнань старим паралельних твіном ...